Поверніть ваш пристрій

Поверніть ваш пристрій

Підсумки року і плани на 2019 в інтерв'ю порталу domik.ua

29. 01. 2019

Редакція порталу Domik.ua поспілкувалась з Сергієм Саліховим, директором з продажів девелоперської компанії ENSO.

Domik.ua: Якими були головні виклики 2018 року для будівельної галузі і як ви з ними справлялися?

Сергій Саліхов: Попит на ринку нерухомості сьогодні формує покупець. Клієнти в першу чергу цікавляться комфортом і якістю, житло сьогодні - вже не просто місце для ночівлі. Ми вийшли на ринок з пропозицією, яка отримала позитивний відгук у клієнтів. Нам вдалося зберегти співвідношення ціни / якості і заплановані темпи будівництва - про це свідчить динаміка продажів та інтерес до нашого проекту.

Domik.ua: Якими досягненнями компанії за 2018 рік ви пишаєтеся?

Сергій Саліхов: Перерахую по пунктах:

1. Вивели на ринок новий бренд - ENSO і запустили перший проект компанії - житловий квартал POETICA.

2. Зібрали унікальну команду, яку прагнемо розвивати професійно. Наші співробітники регулярно відвідують міжнародні профільні заходи в Україні та за кордоном, де можна отримати досвід від найкращих професіоналів ринку і завести бізнес-контакти, які переростають в міцні ділові зв'язки.

3. Відкрили клієнт-простір ENSO - унікальний хаб, який ми створили, щоб надавати нашим клієнтам принципово нову якість обслуговування. Тут можна отримати комплексну інформацію про всі проекти, які будуть реалізовані ENSO.

4. Працювали над новими проектами компанії, які плануємо запустити в 2019 році.

5. Отримали престижну нагороду - проект офісу продажів житлового кварталу POETICA отримав перше місце в спецномінації «ІНТЕР'ЄР РОКУ» Всеукраїнського щорічного архітектурного конкурсу.

6. Отримали нагороди Awwwards і CSS Design Awards за корпоративний сайт компанії ENSO.

Domik.ua: Розкажіть докладніше про ваш перший проект - ЖК Poetica

ЖК POETICA стане оазисом затишку і гармонії в центрі мегаполісу. Для житлового кварталу обраний тихий, мальовничий куточок поруч з парками ім. Пушкіна, Політехнічного університету і Київським зоопарком. Така локація дає унікальний шанс поєднати всі переваги життя поруч з природою і динамічністю великого міста.

Комплекс складається з декількох черг, перша - об'єднає 4 будинки в 26 житлових поверхів, розміщених на загальному стилобаті. У стилобаті розташуються супермаркет, фітнес-центр, кафе, бутики, салони краси і т. П., А на його експлуатованої даху буде облаштовано закрита прибудинкова територія з дитячими та спортивними майданчиками, а також зонами відпочинку. Таке архітектурне рішення гарантує додаткову безпеку - майданчик знаходиться на височині, що є обгородженою, тому ніхто з дітей не зможе раптово потрапити на проїжджу частину.

Domik.ua: Який обсяг робіт ви планували виконати за проектом в 2018 році і на скільки це вдалося?

Сергій Саліхов: Роботи на будмайданчику POETICA у 2018 році були виконані в повному обсязі, згідно з запланованим планом-графіком.

Domik.ua: Назвіть головні особливості вашого житлового комплексу? Якими найбільш важливими опціями ви приваблювали покупців в 2018 році?

Сергій Саліхов: Основна перевага житлового комплексу POETICA - унікальне розташування - поруч з парками ім. Пушкіна та КПІ, Київським зоопарком. Також слід зазначити близькість до центру і розвинену транспортну інфраструктуру - головні транспортні магістралі міста, а також станції метро «Шулявська», «Політехнічний інститут», «Лук'янівська». У пішій доступності від кварталу знаходяться провідні вузи України. У всіх квартирах комплексу панорамні вікна, з яких відкриваються чудові краєвиди на парк ім. Пушкіна та місто. У комплексі буде реалізована унікальна інфраструктура для дітей, концепція «двір без машин», застосовані енергоефективні технології.

Хочу відзначити - ми будуємо не просто житловий комплекс, а житловий квартал. Ми провели ретельний аналіз оточення найближчій території навколо POETICA та бачимо перспективу подальшого розвитку, тому наш проект точно буде масштабуватися - історія, яка починалася з 4 га, стане новим «обличчям» Шулявки.

Domik.ua: Ви йдете на діалог зі своїми інвесторами? Як часто ви прислухаєтеся до їхніх побажань і вносите корективи в свої проекти, виправляєте недоліки? Розкажіть на конкретних прикладах, як реагуєте на зауваження і пропозиції клієнтів.

Сергій Саліхов: Для нас особисте спілкування з інвесторами завжди в пріоритеті. Для цього використовуються різні майданчики - сайт ENSO, сторінка в facebook, а також ми раді особистому спілкуванню. Більш того, саме тому ми створили клієнт-простір ENSO, де завжди можна отримати інформацію з будь-якого об'єкту, оформити нотаріальне посвідчення угод або здійснити платежі за укладеними договорами в операційній касі. У клієнт-просторі представлені макети всіх наших об'єктів, VR кімната та інтерактивні панелі.

Крім того, ми першими з українських девелоперів провели кампанію з блогерами - організували бранч в офісі продажів POETICA для популяризації кварталу, з'ясування потреб і побажань нашої основної аудиторії - молодих сімей з дітьми. За результатом зустрічі ми врахували всі побажання в проекті з благоустрою території.

Domik.ua: Які нові проекти ви плануєте розвивати в 2019 році? Якими технологіями, стандартами, концепціями і можливостями ви плануєте тішити та дивувати своїх інвесторів?

Сергій Саліхов: Перший проект нашої компанії POETICA знайшов відгук у потенційних клієнтів, про що свідчить динаміка продажів та інтерес до проекту.

Ми плануємо почати в першому півріччі 2019 реалізацію ще двох проектів в Печерському районі столиці, які будуть відрізнятися унікальною нестандартною архітектурою і інноваційними інженерними рішеннями. Наші комплекси будуть відповідати стандартам європейської якості - це підтвердить сертифікат однієї з авторитетних міжнародних організацій.

Поділитися

Facebook